|
Register | FAQ | Members List | Awards | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
Peugeot Design Contest 2007 Forum for participants of the Peugeot Design Contest 2007. Post your WIPs in here. |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
22-12-06, 04:44 PM | #1 |
Junior Member
|
Peugeot Raptol
This is my entry for the contest
I'm not designer, it was the first time i used a 3D software Finally i'm proud of my car, since i've seen the selected project I never think i will be in the 30 selected... it's true... my car hasn't wings, has round wheels, and the worst : i tried to make something who answered the subject : light (and not with integral windows), simple ... PS : Please don't make the confusion between Peugeot and French art (sorry for my english and my simplist project, i'm a french scientist ! ) |
16-02-07, 06:02 PM | #2 |
Junior Member
|
?
Elle pue ma caisse ?
|
16-02-07, 06:36 PM | #3 |
CGCars Member
|
mais non, elle ne pue pas ta caisse, laisse le temps aux gens de te répondre, maintenant ne t'attend pas a des "amazing" "wonderfull concept", les projets qui sont présentés ici sont ceux de pros du rendu qui ne s'exclament que devant la perfection du rendu, tu ne te contentes pas de copier (comme beaucoup ici ), tu crée c'est déjà un bon point , même si c'est plutôt simple, ton projet est sympa, qui plus est, terminé. pour un premier coup, c'est bien
good first project, even if it's not a complicated one, welcome here
17-02-07, 01:14 PM | #4 |
Junior Member
|
Merci ;)
J'étais déçu que 2 mois après personne n'ai donné son avis, surtout pour dire quelles sont les défauts et les erreurs de débutants que j'aurais pu faire, recevoir des critiques constructives de personnes chevronnées dans le domaine, pour esperer faire mieux la deuxième fois
My car is simple beacause I prefer start with a clean and simple project, and not fail a complicated car. Your criticize are welcome, in order to help me to know the good and bad points in my project. |
Additional Information | |
|